Organizacija poduzeća funkcionira samo onda kada postoji maksimalna ravnoteža i sinergija među svim ključnim segmentima: radno ozračje, radne uloge i odgovornosti, procedure i pravila te motivacija djelatnika.
Savjetodavna djelatnost usmjerena je na prikupljanje podataka o količinama posla, o aktivnostima koje se ponavljaju ili nedostaju, te na njihovu usporedbu sa politikom i strategijom poduzeća da bi se na kraju izvukli zaključci o sadašnjem organizacijskom aspektu i njegovim eventualnim manjkavostima.
Prijedlog promjena predviđa preciznu definiciju radnih uloga, karakteriziranih osnovnim znanjima i profesionalnim kompetencijama, koje su sposobne odgovoriti na sve kompleksnije uvjete poslovanja poduzeća.
BPR je kritički osvrt i analiza poslovnih procesa, fundamentalno promišljanje i radikalno preoblikovanje istih s ciljem postizanja:
- redukcije troškova svih procesa
- postizanja statusa najboljeg u klasi, unaprijeđenjem ključnih procesa
- promjena postojećih i stvaranje novih pravila najboljeg u klasi, koja će vrijediti za ostale konkurente