head

Društvena odgovornost

Jedna od tema oko kojih se danas razne poslovne zajednice sukobljavaju je uloga i odgovornost organizacija u društvenome kontekstu.

Poslovati na društveno odgovoran način postavlja se kao prioritetna tema za raspravu na strani vlasti, zajednica, potrošača i cjelokupnoga društva, kao i unutar tvrtki usmjerenih na tržište i poslovanje. Društvena odgovornost postaje važan vid poslovne strategije i strategije tvrtki. To znači da se danas kvaliteta odnosi na globalno upravljanje sustavom neke tvrtke i stalno unapređivanje usluga sa krajnjim ciljem zadovoljavanja zahtjeva koje postavljaju klijenti, organizacija i društvo u cjelini. Zahvaljujući tome kontekstu razvio se koncept kvalitete , koja se više ne smatra problemom koji treba riješiti, već poslovnom mogućnošću i jednim od oblika imovine od kojih se sastoji politika 'društvene odgovornosti'.

Radi se o nastojanju da se doprinese, zajedno sa svojim zaposlenicima, njihovim obiteljima, lokalnom zajednicom, cjelokupnom društvenom zajednicom, održivom gospodarskom razvoju radi postizanja ciljanoga poboljšanja kvalitete življenja. Dioničari mogu suditi o radu uprava u tvrtkama, ali sve veći sektori javnoga mnijenja smatraju da tvrtke odgovarajući na zahtjeve onih koji su uložili vlastiti kapital trebaju poslovati poštujući sve uključene subjekte i domaće propise.

Certifikacija vam pomaže u otkrivanju jačih strana, slabosti i mogućnosti za poboljšanja.